Építkezik, felújít, költözik, vagy lomtalanít? A konténer rendelés segítségére lesz!

Spread the love
Többféle oka is lehet, hogy most éppen Ön is a konténer rendelés lehetőségén töri a fejét. Költözik, felújít vagy építkezik, vagy épp őszi nagytakarítást csinálna és az éves lomtalanítás még messze van. A konténer árakat alapvetően befolyásoló tényező: a szállítás helye, a hulladék összetétele, mennyisége és a területfoglalási engedély szükségessége.

Vegyes konténer és tiszta sitt

Cégünk főként két területen dolgozik, ezek a sittszállítás és a vegyes konténer rendelés. Mi a különbség a két hulladéktípus között? Elmondjuk! Tiszta sitt az a hulladék, amely nem megy át jelentős fizikai, kémiai vagy biológiai átalakuláson. Vízben nem oldódik, nem ég illetve más fizikai vagy kémiai módon nem reagál, nem bomlik le biológiai úton, vagy nincs kedvezőtlen hatással a vele kapcsolatba kerülő más anyagra oly módon, hogy abból környezetszennyezés vagy emberi egészség károsodása következne be, további csurgaléka és szennyezőanyag tartalma, illetve a csurgalék ökotoxikus hatása jelentéktelen, így nem veszélyeztetheti a felszíni vagy felszín alatti vizeket. Ilyenek például: tégla, kő, föld, beton stb.

Ki kell emelnünk, hogy az már nem számít tiszta törmeléknek, ha van a hulladék között bármilyen lebomló anyag is, például fa, műanyag, papír, fém, üveg, egyéb lebomló anyag, például zöldhulladék. Ennek megfelelően a sittes konténerbe nem, de a vegyes konténerbe mindent tehetünk, bútorokat, papírhulladékot, textíliákat, és természetesen a sittet is.

Ki kell emelnünk, hogy sem a sittes, sem a vegyes konténerbe nem kerülhetnek veszélyes hulladékok, például: festék, azbeszt, elektronikai hulladék, autógumi.

Konténer méretek

Természetesen nagyban befolyásolja a konténer bérlés árát, hogy milyen mennyiségű hulladék kerül elszállításra. Mindenképpen javasoljuk, hogy figyeljen oda a helytakarékos összegyűjtésére és csomagolására. Nem érdemes elszalasztania a pontos becslést sem, mert Önnek és a konténer szállító cégnek is kellemetlen lehet, ha munka közben ébred rá, hogy nem lesz elegendő a bérelt konténer vagy feleslegesen fizetett egy nagyobb konténerért. Minél pontosabban számol, és minél kevesebb helyet foglalnak a lomok, annál biztosabb, hogy nem lesznek felesleges kiadásai.

A távolság

konténer árak esetén a megtett kilométerek is számítanak, éppen ezért fordulhat elő az, hogy pl. a X. kerületbe olcsóbban tudjuk szállítani a konténereket, mint a budai oldalra, a II. kerületbe.

Területfoglalási engedély

Ha magánterületre rendeljük a konténert, akkor máris spórolhatunk, hiszen ehhez semmilyen engedélyt nem szükséges beszereznünk. Ellenben, ha például a belvárosban lakunk Budapesten, és csak közterületen tudjuk letetetni a konténert, akkor minimális papírmunkával és költséggel számolnunk szükséges. Először is jelentenünk kell az önkormányzatnál a konténer elhelyezési szándékunkat, azt engedélyeztetnünk kell, és ott helyben megtudhatjuk azt is, hogy ez milyen illetéket, ill. költségeket hoz majd magával.

Attól függően alakulnak az áraink, hogy Ön milyen típusú hulladékot kíván elszállíttatni, mekkora méretű konténert bérel, mennyi időre, továbbá a teherautóval megtett kilométerek is beleszámítanak a kalkulációba.

A hulladék konténer rendelés menete

  • Felvesszük az Ön személyes adatait
  • Megbeszéljük, hogy magánterületi lesz-e a konténer elhelyezés vagy közterületi.
  • Átbeszéljük továbbá a lehetséges időpontokat is a szállítás kapcsán.
  • Kiválasztjuk a megfelelő méretű konténert. Ez eredendően a megrendelő feladata, de szívesen segítünk, ha bárki elbizonytalanodna.
  • Megvitatjuk azt is, hogy milyen típusú hulladékok szállításáról lesz szó (sittszállítás vagy vegyes konténer rendelés).
  • Ha a megrendelőnek befogadónyilatkozatra is szüksége van, akkor természetesen megkapja. Viszont kérjük, hogy erről mindenképpen beszéljünk már a megrendeléskor!
  • Végül, de nem utolsósorban kitérünk az anyagiakra is (fizetés, a számlázás menete stb.).

Fizetési módok konténer rendelés esetén

Cégünknél a megrendelők már nemcsak készpénzben, hanem akár átutalással is rendezhetik a hulladék konténer bérlés költségeit. Utóbbit leginkább abban az esetben javasoljuk, ha Ön is szeretne kényelmesen, felesleges aggodalmak nélkül bérelni. A készpénzes fizetés csak a helyszínen, a sofőrünknél lehetséges. Fontos elmondanunk, hogy átutalás esetén még a kiszállítás előtt szükség rendezni a számlát. A sofőr csak abban az esetben indul el a telephelyünkről, ha a szükséges összeg beérkezett.

A kiadásokat természetesen számlával is igazoljuk. Helyszínen történő kifizetésnél a sofőrtől kapja meg a számlát, utalásnál pedig kérheti e-mailben.

Kedvezmény a konténer rendelésre

Abban az esetben, ha több konténert szeretne rendelni, úgy mennyiségi kedvezményt is kaphat. Ha építési területre rendelne vagy ipari környezetbe, akkor azt javasoljuk, hogy egyeztessen kollégáinkkal, hogy mindig elegendő konténer álljon a rendelkezésére! Ilyenkor amíg felpakoljuk a trélerre a teli konténert, addig egy másik kollégánk gondoskodik egy új, teljesen üres konténer letételéről is. Így a pakolást semmi nem zavarhatja meg, gördülékenyen mehet tovább a munka.

Konténeres sittszállítás tavasszal

Felhívjuk a megrendelők figyelmét, hogy a tavaszi és a nyári időszakban cégünk 150%-on működik, sok megrendelést fogadunk. Ezért kérjük, ha már most tudja, hogy mikor, és mekkora, illetve hány darab konténerre van szüksége, jelezze az igényeit nekünk!

Mit tartalmaz a sitt konténer ára?

– a konténer bérlését rövidebb vagy hosszabb időszakokra
– az útdíjat, amiben az üzemanyag költsége is benne van
– a kollégák lepakolási díját a hulladékudvarban
– az építési törmelékek és egyéb hulladékok adóját

Ha Önnek is konténer rendelésre van szüksége, keressen minket a következő honlapon: https://sittkontener.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük